Naar HoofdpaginaNaar AdministratiepaginaNaar ManagementpaginaNaar FiscaliteitNaar Insolventiepagina
Administratiekantoor
 
Vorige pagina
  • Basis financiële ondersteuning

    Een ondersteuningsvorm in de afronding van uw financiële administratie, waarbij u zelf zorg draagt voor het invoeren van uw dagelijkse administratie in een boekhoudpakket. Optioneel kan worden gekozen voor het eveneens zelf verzorgen van de periodieke aangiften omzetbelasting.

    Pema Consultancy verzorgt voor u:
  • De controle van de door u ingevoerde administratie.
  • De jaar-aansluiting van de aangiften omzetbelasting.
  • Uw commerciële jaarrekening.
  • Uw fiscale jaar aangiften (IB/PVV en Vennootschapsbelasting) en schattingsaangiften.
  • Uw volledige personeels- en salarisadministratie indien u personeel in dienst heeft.
  • Advisering en begeleiding waar gewenst of noodzakelijk.
Volgende pagina  
PeMa Consultancy Vredenburgstraat 20 6931 ED Westervoort
Tel. :026-3118141 Fax :026-3113500 E-Mail: info@pema.nl